Pocit

Znáte krásnější pocit (ok...., výhru Slavie a sex drogy a rock n´roll vynechme :-) ) než ten, když jedete na svém bicyklovém oři dolů, po kopci - na jehož zvládnutí jste předtím museli vypotit snad hektolitr potu - vítr vám čechrá přiměřeně (neboť máte jako zodpovědní cyklisté helmu) vlasy a sluníčko pomalu zapadá?
Libor zdraví své čtenáře z cyklistické dovolené.
A propos, jak trávíte své dovolené?
Pokud nějaké jsou (workoholikům se omlouvám).
Dnes jsem slyšel, že Češi (a počítejme tam prosím i lidi z Moravy a Slezska) obvykle neutratí za dovolenou více než 10 tisíc korun. Já mám těch dovolených během roku trochu více (to víte, pedagogický pracovník), takže bych se do limitu asi nevešel. Hodně se také hovoří o větších úsporách v cestovním ruchu. Pochopitelně, krize není nic příjemného. Jsem zvědav, kolik Češi utratí za toto léto peněz při cestování. Pokud jich bude méně (a bude i méně turistů), tak to má i své kladné stránky.
Je jen málo nepříjemnějších věcí, než prodírat se o dovolené davy lidí (viz Velehrad, mimochodem, zajímalo by mě, zda všichni ti návštěvníci měli alespoň hrubý pojem o tom, co se v roce 863 stalo).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)