Libor mystifikátor

Ne, nebojte, nechystám se na dráhu Dänikena.
:-)
Slečna I. totiž již nějaký ten pátek čte knihu "Rabínova dcera", příběh o ortodoxním židovství, sexu, drogách a o tom, jak to vše dát dohromady. Pozn. To vše jsem pochopil z vyprávění Slečny I.
Podle mého názoru se nejedná o knihu dostatečně zajímavou, tak jsem se rozhodl, že její četbu Slečně I. poněkud zpestřím a zkusím rentovat svůj vyděračský potenciál. Přečetl jsem si posledních několik stran knihy a začal Slečně I. "vyhrožovat", že ji je povím.
Mé další snahy ale už tak úspěšné nebyly (pozn. snažil jsem se ji namluvit, že na posleldních stránkách propukne velká bitva mezi lidmi a mutanty a že veškerý předchozí děj jen jen takové "intro"). Inu, asi jsem si ukousl příliš velk sousto.
Ale proč vlastně tuto lehce úsměvnou historku píši? Jen mě tak napadlo, jak je jednoduché mystifikovat. Nedávno někdo změnil heslo jednoho politika na wikipedii a nedivil bych se tomu, kdyby se našel nějaký chytrolín, který by odkaz citoval. Někteří moji studenti mi předkládají referáty evidentně bez toho, že by je četli (o samostatném vypracování ani nemluvě).
Co takhle vypustit do světa nějakou neškodnou lež a pak se jen tiše bavit kolik lidí se chytlo?
Třeba...., že Václav Havel je žena.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)