Kterak Libor čekal děťátko

Nedávno jsem si musel v Městské knihovně v Praze vyzvednout jednu zarezervovanou knihu, kterou si přes moji kartičku objednala Slečna I. Zaplatil jsem obligátních 10kč a vydal se k pultíku pro výdej rezervovaných publikací. Slečna (paní?) za pultem odešla, nějak podezřele dlouho se nevracela, načež přece jen přišla a v ruce držela dosti obsáhlou publikaci, jejíž obal jsem ani nestudoval, neboť jsem z knihovny ještě spěchal někam jinam.
U konečného výdeje knih se na mě však dáma s brýlemi trochu zamračila a říkala, že tato kniha asi nebude pro mě, neboť ji má zarezervovanou někdo jiní. Teprve teď jsem se podíval na titulek, který velkými písmenky sděloval světu "čekáme děťátko". Na obálce byla roztomilá mladá maminka, která si hraje s novorozencem. Paní u prvního pultu totiž udělala administrativní chybu a dala mi knihu někoho jiného, naštěstí se vše napravilo. Další knihu jsem si už ale raději prohlédl - byla to publikace o Islámu, takže "alles in ordnung" (pomalu se nám z češtiny ztrácí germanismy, napravme to :-)).
Takhle tedy Libor chvíli čekal děťátko.
A Židé v těchto dnech očekávají Chanuku. Každý máme něco.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)