CD? CD!

Zkratky obecně mají úžasnou funkci ulehčení od neustálého opisování dlouhých, předlouhých názvů. Čas si ovšem plyne svým tempem dál a leckterá zkratka prostě a jednoduše trochu zastará. Určitě všichni - děti počítačového věku - znáte zkratku cd (compact disc), byť dnes se daleké více pozornosti soustřeďuje na dvd a blue ray, tak klasické "cédéčko" v dohledné době asi zcela mrtvé nebude. Mým prvním "cédéčkem" byla "Má vlast" od Bedřicha Smetany. Babička to vyhrála v bonboniéře Orien. Taková milá příhoda měla jediný negativní následek v podobě neexistence cd přehrávače v naší domácnosti - psal se rok 1995 a Libor měl tehdy 100% své hudby na kazetách emgeton a jvc.
Nedávno jsem si prohlížel brožurku o městě Teplice z roku 1992. Musím se ke své neskonalé smůle přiznat, že toto severočeské lázeňské město jsem doposud nikdy nenavštívil, byť často k tomu chyběl jen krůček. Z té publikace to vypadalo, že se jedná o dost zajímavé místo, zaujala mě tam jedna reklama, kde se u nakreslené tváře mladé dívčiny skvěl nápis "Erotická diskotéka v cd kvalitě".
Zajímavé, ne? Původně jsem si skutečně myslel, že se jedná o diskotéku, kde bude přehrávána hudba z nějakého cd přehrávače, leč tato myšlenka je pochopitelně zcela mylná. Pak mě to ale trklo (víte jak se říká, chytrému napověz, hloupého trkni...). CD = cenově dostupné!!
Objev století.
Stejně by mě ale zajímalo, jak taková "erotická diskotéka v cenově dostupné kvalitě" v roce 1992 vypadala...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)