Subways uzavřeni v Lucerně

Včera jsme se Slečnou I. navštívili toužebně očekávaný koncert britských The Subways v Lucerna music baru, neboť ten jejich minulý (v roce 2009) jsem jaksi nestihl.
Vycházíme-li ze základní premisy, že každá budova má svoji neoddiskutovatelnou kapacitu co se týče možnosti naplnění návštěvníky, pak dojdeme k závěru, že provozovatelé LMB se snad domnívají, že jejich klub je nafukovací. Podobný pocit těsného fyzického kontaktu a de facto i nemožnosti se efektivně probojovat k toaletám, ke frontě na pivo, apod. jsem již dlouho neměl.
Koncert to byl nicméně velmi vydařený. Kombinace hudebního stylu grunge (ve kterém the Subways místy nezapřou hudbu kterou jistě dříve hodně poslouchali - např. Alice in Chains, Nirvana, apod.) se syrovým garážovým rockem je v jejich podání skutečně jedinečná. Trochu mě mrzelo, že jsem v početném davu nenarazil na pana Pierra s doprovodem. Co se ale dá dělat, když váš mobilní operátor jednoduše usoudí, že v dané místnosti prostě signál nepotřebujete :-).
Cestou zpět mě ale zarazil neskonale velký počet jedinců (jejichž společným jmenovatelem bylo mužské pohlaví, tmavá barva pleti a nesrozumitelný jazyk s prvky angličtiny), kteří se potulovali v dolní části Václavského náměstí. Čas od času oslovili skupinky turistů, docela by mě zajímalo jakou nabídku jim tak asi učinili. Inu, člověk nemusí vědět všechno. Moje babička by k tomu dodala s krásnou středočeštinou, "budeš brzo starej". To je fakt.
P. S. Video dole je z mého mobilního telefonu, prosím tedy o prominutí stran kvality obrazu. Jako ilustrace je to ale snad dostačující. ¨

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID