Sázky a jejich Fortuna

Propadáte někdy sázkám? Já musím řici, že v tomto ohlednu jsem celkem klidná bytost. Kdysi dávno jsem vyhrál v Tutovce 20 kč (a následně je vsadil do dalšího losu, který však nevyhrál vůbec nic). Víceméně ale všechna možná slosování považuji za mrhání časem a prostředky. Snad až na sportovní sázky, na kterých mi vždy imponovalo to, že zde nerozhoduje jen princip náhody, ale člověk může svými znalostmi daného sportovního odvětví přiklonit slečnu Fortunu trochu více na svoji stranu. Mimochodem, zajímalo by mě, zda by také nebylo záhodno vytvořit nějakou personifikaci Fortuny sportovní, když už máme ty různé "Štěstěny" rytířské, válečné, apod. Taková dáma by jistě měla upřený zrak kamsi před sebe, v ruce sázkový tiket, seděla by na dostihovém koni, pravou nohou kopala do míče, v jedné ruce držela hokejku a v další třeba oštěp.
Nebyla by to krása?
Impulzem k tomuto článku byla výhra 121 kč v sázkové kanceláři Fortuna.
:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)