Paskvil


Slovo "Paskvil" nemusí a priori obsahovat něco vyloženě špatného, odpudivého.
Někdy právě naopak. 
kk

Ono se to zdá jako chvilka, ale léta běží. Možná si někteří z Vás pamatují na tehdejší pořád ČT se stejným názvem jaký je v titulku. Paskvil začal vysílat někdy v roce 1997. Nejdřív mi přišel trochu ujetý a podivný, ale po krátké době jsem si jej velice rychle oblíbil. Paskvil totiž přinesl poněkud - do té doby - netradiční televizní formát s netradičními moderátory (např. Kateřina Kozáková), netradičním grafickým zpracováním a poměrně netradiční hudbou, která člověku otevřela trochu jiné dimenze, než tehdejší ostatní pořady pro mládež.
Paskvil se dnes už nevysílá, a možná je tak tomu i dobře, neboť jsem v posledních letech jeho existence nabyl dojmu, že hodně ubral na kvalitě. Samozřejmě, někdo to může vidět zcela obráceně... Nicméně se stejně neubráním dojmu, že rubriky jako kino.avi, či re:port mi tak nějak v současné televizní nabídce citelně chybí. Mnoho pořadů si je podobných jako vejce vejci, což je jistě škoda. Pravda, dnes už TV tolik nesleduji, takže mi asi zrovna nepřísluší soudit úroveň podobných pořadů, ale myslím si - podle zevrubného pozorování - že takový Paskvil sklonku tisíciletí by si své diváky našel jistě i dnes.
Díval jste se na to někdo?
Paskvil pro mě osobně objevil třeba skvělou kytarovku JJ72 (jejichž název je mi dodnes záhadou), na níž bych jinak narazil asi jen s obtížemi, či DJ Shadowa.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)