Fotbááál

Ano, hraje se mistrovství světa v kopané a já - ač se za fotbalového fanouška považuji - jsem zatím skoro žádný zápas ani neviděl. Nějak mě to bez účasti našich hochů moc netáhne. Prý jsem ale zatím o nic moc nepřišel, neboť takřka všechny zápasy nabízejí dost nudnou hru. Škoda, možná je to trend současného fotbalu (takže pohříchu mohu tvrdit, že borci SK Slavia hráli minulou sezónu zcela dle světových trendů :-)).
Na mistrovství ve fotbale se těšilo mnoho fandů. Mně osobně však krom hry odpuzuje ještě přítomnost šílených trubek vuvuzel, které z krásné fotbalové atmosféry dělají rojení včel v úlu. Fakt hrůza. Sice jsem toho ze šampionátu moc neviděl, ale těch několik minut mi stačilo. Zvuk trubek se prý pohybuje na hranici snesitelnosti lidského ucha. To by mě zajímalo, co tomu říká hygienik....
Šampionát ale přináší i další věci, na které se ve všeobecném jásání trochu zapomíná. Kvůli výstavbě rozsáhlé infrastruktury se v JAR mnoho obyvatel dostalo do stavu nouzového vystěhování. Bylo jim sice nabídnuto náhradní ubytování, ale to je docela nevzhledné, lidé tam jsou stísněni skoro jako pověstné sardinky a navíc se prý aglomerací šíří dost nakažlivých chorob... Jenže v přítomnosti hvězdných Ronaldů, a spol. se na problémy "obyčejných" lidí (jakkoli to slovo volební kampaň trochu zprofanovala) dost zapomíná.
Včera jsem se šel raději podívat na přípravné utkání mezi Slavii a Plzní (3:3). Oba týmy testovaly nové hráče, takže se bylo na co koukat. Předvedená hra možná předčila i některé utkání na mistrovství světa :-), minimálně co do počtu branek určitě. Hrálo se na tréninkovém hřišti v Edenu, což pro mě byl dost nezvyklý zážitek, neboť jsem zvyklý vidět prvoligové hráče trochu z odstupu tribun. Takhle to ale vypadalo trochu jako na nějakém okresním přeboru. Diváku poskrovnu (tak 200), krásně šlo zaslechnout fotbalové dirigentské pokyny brankářů a k autové čáře jsem to měl tak 30 centimetrů.
A vstupné bylo 0,- Kč :-). 
Pche, kam se hrabe fotbal v televizi..
Schválně, kdo pozná na fotce nejvíc hráčů....?
grco

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)