Papouškovská politika

On by sice název mohl svádět k tomu, že článek bude - opět - o politice...
Kdepak.
A když, tak v hooooooodně širokém smyslu :).
Napadla mě totiž otázka, což si takhle pořídit nějaké domácí zvířátko? Svůj úmysl jsem pochopitelně prokonzultoval se Slečnou I., což však přivodilo jen další otázky. Předně, již od útlého věku jsem silně tíhnul k rozličným zbarveným opeřencům - papouškům, andulkám, apod. Několik z nich jsme doma dokonce vlastnili, ale nikdy jsem se neodvážil učit je nějaká sprostá slova :-). Slečna I. však má k těnto opeřencům dosti rezervovaný vztah, neboť naproti tomu v jejím útlém věku ji jeden takový opeřenec napadl svým ďábelským zobáčkem, podle ji zranil a tím v jejích očích dehonestoval celé papouškovské plémě. Škoda. Představte si, že ani osvědčené argumenty o tom, kterak si s papouškem můžete krásně poklábosit nepomáhají.
Asi budeme muset přijít s nějakým kompromisním zvířátkem.
Kůň?
Nějaké návrhy?
Ale rybičky nechci.
Karin mi určitě doporučí morčata :-), což?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)