Brýle

Už je to nějaký ten rok, co nosím brýle na dálku. Nosím je ale jen střídavě, nikdy jsem si na ně zcela nezvykl, i když musím přiznat, že pocit poté, co jsem v kině viděl vše zcela zřetelně a čistě (hlavně titulky) byl skutečně dobrý. Bohužel, čas od času na ně zapomenu, což se mi naposledy stalo v Národním na opeře Káťa Kabanová, která sice byla česky, ale určitě víte, že zrovna srozumitelnost operního zpěvu je věc trochu ošidná.
Už nějaký ten týden uvažuji nad tím, že si možná pořídím brýle nové, neboť očím se nějak i tyto jeví trochu nedostatečně. 
Třeba včera.
Na stánku visel nápis "svařák a likéry" a já tam bůhví proč četl "svařák a výkaly". Trochu mě to zarazilo a myslel jsem si zprvu, že se jedná o nějaký renonc.
Jen si teď nejsem jist, zda se mi místo zraku nezhoršila také schopnost čtení...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)