Bearsuit - The Phantom Forest



Skupina Bearsuit je dost zajímavým hudebním projektem z britských ostrovů, který v sobě mísí hodně hudebních směrů a stylů, což může být považováno za plus, ale i za mínus. Já osobně se přikláním k posledně jmenovanému matematickému znaménku.
Což o to, deska nezní špatně, mnoho skladeb se mi líbilo, ale jako celek to vše působí podle mého názoru poněkud hrubě, nedotaženě a hlavně nekompaktně. Většina skladeb se nese na vlnách popu, některé jsou zase ovlivněny stylem nu-rave a jiné i punkem. Zvláštní směska, které se bohužel moc pohromadě držet nedaří, navíc některé skladby mi přijdou vyloženě zbytečné, jedná se např. o svébytnou poctu slavným loutkám s názvem "Jim Henson´s Creature Workshop". Asi nejvíce známou skladbou je ta s názvem "When will I be a Queen", kterou si jistě ve své "empétrojce" přehrává velmi často Kate Middleton :-).
Jako ukázku z youtube jsem ale raději vybral "A Train Wreck", neboť se mi líbí mnohem víc než výše zmiňovaná písnička.
Suma sumárum, není to zlá deska, nicméně já osobně se domnívám, že lepší časy této skupiny teprve přijdou s postupným dotažením některých hudebních postupů a s přirozeným zráním.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)