ČP

Česká pošta jistě nepatří mezi nejoblíbenější instituce. Minimálně ze svého okolí jsem slyšel mnoho kritiky stran otevíracích hodin, apod. Rovněž nepatřím zrovna mezi lidi, kteří by stále několikrát do roka posílali svým známým dopisy a pohlednice. Ano, ta nostalgie tam určité kouzlo má a psanému papíru se binární vzkaz samozřejmě nevyrovná, ale pohodlnost, rychlost a celková efektivita mluví jinak. Čas od času se ovšem každý musí na poštu dostavit, ať už se jedná o úřední psaní, či o balíček ryze soukromého charakteru (nedávno jsem si nechal zaslat nějaké knihy), a to se pak - v mém případě - nestačíte ani divit...
Upřímně musím přiznat, že jsem nenavštívil poštu v místě mého oficiálního trvalého bydliště, ale poštu cca nějakých 220 km východněji (vem to čert, jedna firma). Tamní pobočka je příjemně zrekonstruována, klimatizována (!!! což se v současném parnu ocení!!!), nechybí ani obligátní informační panel s letáčky. Nedá mi to a několik si jich během čekání beru do rukou. Docela mě zaujaly některé služby, o nichž jsem neměl ani tušení (má chyba). O možnosti sledování putování vaší zásilka online jsem už cosi zaslechl, nicméně ještě více se mi líbila možnost nechat si u pošty natisknout vlastní obálku, popř. známku s vlastním obrázkem, či dokonce poslat poště mms, kterou oni doručí ve formě klasické pohlednice (více zde). Vím, že to teď možná vypadá jakobych "objevil Ameriku", nicméně služby, o nichž jsem měl jen mlhavé (či žádné) povědomí tu jsou a zdají se mi docela "user friendly" a rozumné. Bylo ostatně také načase...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)