CSS - La Liberacion (2011)

Když jsem zhruba před 5 lety poprvé slyšel hudbu brazilských CSS (Cansei de Ser Sexy - což znamená něco ve smyslu být unaven z přílišného sex appealu), tak jsem trochu tápal kam je zařadit. Tápání pokračuje i dnes, nicméně jejich hudba se mi stále líbí.
La Liberación je třetí studiové album této rozverné skupiny, které podobně jako jeho předchůdci místy úspěšně a místy trochu násilně kombinuje electro-pop s jakýmsi pop-punkem. Zajímavostí pro fanoušky Primal Scream jistě bude i to, že na skladbě s pořadovým číslem 2. (Hits me like a Rock) figuruje Bobby Gillespie, snad právě Primal Scream mají v určitých ohledech hudebně k CSS blízko. Jazykem textů je většinou angličtina, ale dostane se i na rodnou portugalštinu, což je sice příjemné (obecně mi portugalsky zpívané skladby od CSS sedly o něco více), nicméně více bych uvítal jen jeden jazyk, neboť ty změny trochu ruší (a takový problém jsem měl i s českými Toyen).
Na desce sice nejsou takové hity, jakými byla např. skladba "Off the Hook" z první desky, nicméně i tak se album poslouchá podle mého názoru velmi dobře.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID