Reklama

Nepatřím zrovna mezi typické televizní diváky, ale když je volný čas a na obrazovkách se objeví něco pro mě zajímavého, tak se dívám. Třeba dnes se mi celkem zamlouval dokument s názvem Tenkrát byl Bůh příliš vysoko, který vysílala čt2, nicméně daleko více mi inspirací pro tento příspěvek byl včerejší díl pořadu Ano, šéfe. Jsem si vědom, že během doby, kdy se tato série vysílá, si vybudovala poměrně pevnou pozici mezi diváky, takže je celkem logické, že čas reklam před, po a během vysílání Pohlreichovy sondy do duše české gastronomie je jistě velmi drahý. To ano, vše by bylo v pořádku, kdyby divák nemusel krom samotného pořadu shlédnout i balíček povinných reklamních bloků, které se neroztahují už jen ve speciálně vymezeném čase pro reklamy, ale jsou uvedeny i jakožto sponzoři pořadu, což se neopomene zmínit hned několikrát, celková minutáž pak pochopitelně nabíhá.
Jasně, neobjevil jsem žádnou Ameriku, ale teprve včera jsem si uvědomil, do jaké míry čas reklam na našich televizích narostl. Z tohoto důvodu celkem vítám, že některé kanály ČT od vysílání reklam upustily. Nevidím do hospodaření tohoto molocha a nevím tedy, jak až moc se tato sktuečnost projeví na jejich ekonomickém výsledku, ale už jen to, že potenciální divák bude ušetřen sledováním reklamního balastu je pozitivní.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)