Stereotypy

Posledním dobou nerad jezdím pražskou MHD, respektive - abych zbytečně negeneralizoval - tato nelibost se týká zejména jednoho úseku. Nevím, zda si to třeba nenamlouvám, ale zdá si mi, že zhruba za poslední rok řidiči autobusů na oné lince stále více a více riskují a jezdí rychleji.
Ale dnes ne :-).
Konečně jsem si mohl v klidu číst bez strachu, že by se mi udělalo špatně a rovněž jsem vyslechl zprvu dost fádní a stereotypní rozhovor tří malých hochů (ve věku zhruba 7 let), kteří se usadili na sedadle nedaleko mě. Po klasickém výčtu událostí ohledně toho, kdo koho ve škole zmlátil a jaká to tam je jinak pěkná "pruda" se stočil rozhovor na dost překvapivé téma - Bible. Bavili se o tom, zda má cenu onu knihu číst vícekrát, v jakých jazycích se dá číst a co je to vlastně ta hebrejština. Dost mě to překvapilo a musel jsem si v tomto ohledu tedy upravit své místy stereotypní názory na to, co vlastně vůbec může zajímat děti na prvním stupní ZŠ.
Máte někdo podobnou zkušenost? Docela by mě to zajímalo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)