Výstava a kompromisy

Před nákupním centrem Eden je až - tuším -do 17. října k dispozici výstava o slavné minulosti (a současnosti?) vršovických fotbalových týmů. Výstava je docela zajímavě zpracována, večer jsou panely hezky podsvíceny, jen v tom současném nevlídném počasí se člověku asi nebude chtít trávit u ní dlouhé hodiny. Já jsem se tam naštěstí se Slečnou I. podíval ještě v době, kdy i pro člověka milujícího teplotu jadranského moře byl den celkem příznivý, co se počasí týče. Na oplátku jsem sice musel absolvovat se Slečnou I. povinné kolečko návštěv různých obchodů, jejichž jména mi v paměti poněkud splývají v jeden patvar, ale co by člověk neuděl pro dobro své věci, že? Neodbytného pocitu, že tento svetr jsem už asi někde viděl jsem se ale stejně nezbavil...
Na určitý kompromis přistoupil i slavný "brouk" McCartney, když se nedávno potřetí oženil. Nevím jaké to přesně je, ale mám dojem, že už si to snad ani nemůže pořádně užít, notabene, když se to konalo na té samé radnici, kde si bral i Lindu Eastman. Dal bych krk na to, že se mu z implicitní paměti dral ven pocit "deja vu".

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)