Prague City Festival

Praha má konečně skutečně velký hudební festival. Prague City Festival se uskuteční ve dnech 29. a 30. června, to už jsem věděl nějakou dobu, nicméně teprve dnes jsem zjistil co že to tam vlastně bude hrát. Snad jsem trochu pesimista a očekával jsem takovou tu českou festivalovou klasiku, která neurazí a neohromí (a hlavně asi i leckomu vydělá peníze), ale není to zase tak hrozné, svoji slávu si tu mohou obnovit Hadouken, příznivci lámaných beatů si určitě smlsnou na Amonu Tobinovi, ale hlavně, vystoupí tu znovu dohromady sešlí New Order!
Super, ale bohužel jako už mnohokrát mám v daný termín něco dopředu domluvené.
Asi bych ty playlisty měl procházet častěji a dříve...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)