Austra v Meet Factory

Po zhruba půl roce se do našeho hlavního města vrátila kanadská formace Austra, aby vystoupila (opět) v klubu Meet Factory. Minulý koncert jsem nestihl, takže jsem rád, že ten letošní ano. Něco o skupině samotné je možno dočíst zde.
Koncert se mi líbil, je nutno ocenit dobrý zvuk, solidní vokály a vůbec celkové prostředí v Meet Factory, které jsem pohříchu včera navštívi poprvé. Austra bohužel ke svému vystoupení nastoupila až v půl jedenácté, což je pro nás - ranní skřivany - docela velká rána. Zahráli v podstatě všechny zásadní skladby svého - doposud - osamoceného alba, plus nějaké nové skladby, které mě ale krom té, jež uvedla celé vystoupení, moc nezaujaly. Má očekávání však tento koncert naplnil a nezbývá mi než se jen těšit na dobu, kdy vyjde další album.
Pozitivem je určitě také to, že skupina dala k dobu celkem dva přídavky, což se ne vždy dá považovat za samozřejmost (viz Yonderboi).
Chtěl jsem tu ve spolupráci s mým mobilním telefonem dát k dobru nějaké kratší video z vystoupení, ale bohužel zvuk byl natolik obdařen basy, že se z mého záznamu line jen jakýsi zvuk připomínající kašel notorického kuřáka s dlouholetou praxí. Tohoto dojmu raději svět internetu ušetřím :-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)