Lamy u modrého operátora

Něco podobného se mi už dlouho nestalo.
A doufám, že už nestane.
Poskytovatelem mého internetového připojení je modrý mobilní operátor. Doposud jsem byl celkem (relativně) spokojen, vzhledem ke svému takřka neustálému putování po naší zemi jsem se rozhodl zvolit si mobilní internet do notebooku (byť samozřejmě to označení je dost zavádějící, onu sim kartu si pochopitelně můžete strčit kamkoliv, tedy skoro kamkoliv...) a předchozí službu zrušit. Jak prosté, vzhledem k tomu, že jsem dlouholetý zákazník, tak jsem byl - celý šťasten - odměněn modemem (ano, tam se strká ona sim karta) za jednu korunu. Krása.
Mé pozitivní dojmy se však ztratily v okamžiku, kdy jsem pohlédl na fakturu, kde se na mě příjemně usmívaly položky za obě připojení k internetu, jednak za to nové, ale i za to, které jsem cca před měsícem zrušil. Stane se. Napsal jsem přes webový formulář modrému operátorovi poznámku ohledně toho, že mi jaksi opomněl odhlásit onu službu. On odpověděl cosi ve smyslu ok a já jsem měl tuto věc za vyřízenou.
Ale ouha.
Následující faktura znovu byla na tuto částku. To už jsem byl dost zneklidněn. Znovu jsem kontaktoval přes webový formulář modrého operátora, ten se k mému překvapení podivoval nad tím, že onu službu chci zrušit (!). Odpověděl jsem - opět přes webový formulář (protože jiná komunikace není možná, snad jen po telefonu, ale tam jsem neměl dost sil na to proklikat se přes automatického mluvčího ke skutečnému lidskému hlasu). Modrý operátor mi napsal, že vůbec neví o tom, že bych onu službu chtěl rušit (ačkoliv jsem tuto záležitost nejednou pracovníkovi na pobočce během vyřizování smlouvy neopomněl několikrát zmínit, dokonce to mám i papírově podložené) a vyzval mě k tomu, abych to doložil patřičný dokumentem, který se opět musel poslat přes webový formulář. Dobrá, zapnul jsem skener, naskenoval obě strany smlouvy o zrušení služby, vzniklé dva dokumenty ve formátu jpeg pak zabalil do raru a poslal to v příloze přes webový formulář. Následně mi přišla zpráva od modrého operátora s poukazem na to, že můj formát dokumentu nelze otevřít. Obrátil jsem tedy oči v sloup a obě jpeg fotky jsem se rozhodl poslat ve formátu pdf, to už snad proboha otevřou, když komprese souborů je pro tuto společnost věcí záhadnou, nícméně webový formulář mi při vkládání přílohy bůhvíproč hlásil chybu (ačkoliv jsem nepřekročil velikost souboru 3MB), takže jsem pdf dokument uploadnul na edisk.cz a poslal ve zprávě formuláře odkaz ke stažení. Modrý operátor mi obratem odpověděl, že požadovaný dokument nemůže stáhnout a otevřit.
To už jsem vážně zapochyboval o kompetentnosti člověka sedícího na druhé straně.
Chvíli jsem počkal a pdf dokument odeslal znovu přes formulář jako přílohu, nakonec to šlo. Operátor poděkoval a řekl (respektive napsal), že věc byla předána k vyřízení.
Nastal další den. Jaké však bylo mé zděšení, když jsem zjistil, že modrý operátor mi odpojil NOVOU službu a naopak tu, kterou jsem chtěl zrušit nechal ZAPOJENOU. Pomyslel jsem si cosi o Dantově pekle a vzpomněl jsem si na nechutné filmy, kde několik ošklivých lidí dělá hodným lidem cosi ďábelsky zlého.
Ten samý den jsem - už telefonicky - kontaktoval mluvícího, lidského operátora a ten (respektive ta) mi sdělila, že došlo k politovánihodnému omylu, který se děje jen tak jednou za x let a že okamžitě posílá požadavek na zapojení nové služby a definitivní zrušení služby staré. Stará služba byla skutečně během chvíle zrušená. Nová se však ne a ne zapojit. Řekl jsem si, že nebudu spěchat, koneckonců blížil se víkend, počasí slibovalo sluníčko. Asi nemají hoši a dívky z aktivačního oddělení modrého operátora čas...
Jenže nastalo pondělí a pořád nic. Znovu jsem zavolal modrého operátora a tam mi překvapený muž sdělil, že o mém požadavku na znovuzapojení nové služby nic nevědí, naopak mi řekll, že takto vlastně ani požadavek provést nejde a že dostanu novou sim kartu, neboť stará nejde aktivovat. Problém byl s převzetím karty, neboť jsem nebyl na adrese svého trvalého bydliště, takže jsem si musel vyhradit čas den poté, kdy měl na smluvené místo dorazit kurýr.
Naštěstí vše dobře dopadlo, ale já už si od té doby pokládám otázku, stojí mi to vůbec za to?
Tím nechci zcela nadávat na pracovníky modrého operátora, určitě tam kromě výše uvedených lam pracují i schopní lidé, ale právě oni neschopní dost kvality společnosti srážejí a dělají nám, nebohým zákazníkům, velké problémy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)