Twitter

Používáte někdo Twitter? Možná trochu hloupá otázka vzhledem k tomu, že se píše rok 2012...
Nicméně nedá mi to. Účet tam jakýsi mám, nicméně byl až dosud více jak rok neaktivní (kupodivu to nijak nevadilo), před několika dny jsem jej však "oprášil" a zjistil, že na oné stránce píše i několik zajímavých lidí. Asi jsem v některých aspektech používání této sítě trochu pozadu, nicméně docela mě překvapilo, že "tweetovat" můžete jen 140 znaků, což mi osobně přijde k uzoufání málo. Nemyslím si, že mám enormní problémy se stručným vyjadřováním (v tomto ohledu znám lidi daleko více "postižené"), nicméně 140 znaků, to je méně než 1 sms zpráva a nejsem si skutečně jist, zda se takovým způsobem dá vést plnohodnotná komunikace. Chápu jisté omezení v rámci populárního "mikroblogování", nicméně tohle je na mě trochu moc. Před (zhruba) třemi lety jsem zde psal článek o mikroblogování s tím, že jsem se snad bláhově domníval, že něco podobného nebude mít velkou šanci se uchytit, ale ouha. Odborník na moderní způsoby komunikace tedy skutečně nejsem...
Samozřejmě, můžete svůj jazyk rozkódovat do změti rozličných písmen, která znamenají celá slova a dané místo pak může k textu stačit, ale to mi až moc připomíná známý Orwellův "newspeak".
A pochopitelně, nic proti Twitteru nemám, přeji mu krásný virtuální život, nicméně jen jsem tímto textem chtěl vyjádřit své podivení nad tím, že právě tato "síť" je tak populární.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)