Beach House v MeetFactory

Na koncert Beach House z Baltimoru jsem se moc těšil, notabene když se jednalo o jejich vůbec první vystoupení v České republice. S poslední deskou Bloom si mě navíc definitivně přiklonili na svoji stranu. Dream popových kapel je sice jako hub po dešti, ale tato se poslouchá obzvláště dobře.
Lístky do MeetFactory byly za relativně přijatelnou cenu (cca 490 - 550 ká čé), nicméně radost mi trochu kalilo to, že na místě se sešlo velké množství lidí, stát tak frontu u vstupu, u kontroly při vstupu, u šatny a na pivo (a navíc to velmi dobré s medovou příchutí došlo!!) dokáže trochu naštvat. Předkapela Holy Other (spíše "předprojekt") se svým potemnělým witch-ambientem zrovna nepatří mezi můj "šálek čaje" a když se k tomu ještě přidá klasické "meetfactoriovské" zpoždění, tak důvod návštěvy - Beach House - se na scénu dostal až cca ve 22:20 a mně osobně zastihl trochu v nepříznivé náladě (z výše uvedených důvodů).
Koncert ale rozhodně za ony útrapy stál. Vrcholem byla asi skladba Wishes, která byla krásně synchonizována s osvětlením. Odehrané písničky na koncertě pocházely - krom jedné výjimky - z posledních dvou desek (Tenn Dream a Bloom), což mi vyhovovalo, protože starší alba moc neznám.
Pokusil jsem si také udělat nějakou soukromou digitální vzpomínku na tento večer, ale bohužel jsem měl po ruce jen svoji nokii, takže obraz i zvuk nejsou zrovna nejkvalitnější a hodnotný zážitek mohou přinést jen otrlejším divákům :-). Video je níže.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)