Blog

Tento blog zde virtuálně datluji už pěknou řádku let, o technické aspekty provozování služby jsem se nikdy moc nezajímal, nějaké časté změny designu u mě zrovna nikdo asi čekat nemůže, nicméně poslední dobou mám dojem, že blog.cz zrovna hladce nefunguje.
Počínaje změnou titulní stránky, která možná vypadá o něco více k světu (to je stejně dost subjektivní), jež ale bohužel velmi znepřehlednila používání svého blogu (zmizením aktualizace článků oblibených blogů, apod.). K čemu mi je výběr článků z krasna.cz? Rovněž odkazy dole (poměrně dost viditelné a vzhled celé stránky nepříjemně exhalující) na prask.nova.cz, doma.cz, apod. nepůsobí zrovna mile.
I to bych ale nějak přežil, koneckonců služba je to bezplatná a jakou takovou ji musíme brát (i s těmi všemi nepříjemnostmi), nicméně více mi vadí problémy technického charakteru, jejichž četnost se podle mě v posledních dnech celkem kumuluje, jedná se například o nemožnost vložení komentáře (a po opakovaném pokusu to lze, ale někdy je komentář třeba vložen vicekrát), či o absenci úpravy stránek pro mobilní zobrazení (aspoň té titulní blog.cz).
To by to nešlo jinak, trochu lépe?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)