PVT - Homosapien (2013)

PVT je australská skupina přispívající do vod psychedelického synth-popu, což je docela zvláštní kombinace, ale kupodivu to zní velmi dobře.
Velmi dobře pochmurně, slušelo by se dodat :-).
Kluci z PVT (dříve Pivot) nejsou žádná ořezávátka, na scéně působí od roku 1999 a album Homosapien je jejich už v pořadí čtvrtou desku, v Austrálii patří mezi nejuznávanější skupiny a čas od času koncertují třeba i na takovém Glastonbury. Slušná vizitka, která česká skupina to o sobě může říci? :-).
Deska Homosapien se mi líbila, když jsem ji tak poslouchal, tak mi leckterá skladba vždy něco připomínala, ale v okamžiku, kdy jsem se snažil blíže definovat co to je, tak onen letmý dojem zmizel. PVT různě kombinují dost odlišné přístupy k mnoha skladbám, takže i když si deska stále "jede na stejně vlně", tak pocit nudy a stereotypu se (aspoň u mě) nedostavil. Pochopitelně, můžeme tam najít trochu slabší kousky (třeba úvodní Shiver je podle mě trochu nevýrazná), ale ty lepší skladby ty méně dobré výrazně převyšují.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)