Caribou - Our Love (2014)


Caribou je hudebním projektem, za nímž stojí úspěšný matematik Dan Snaith, takový fajn klučina z Kanady, který je na hudební scéně aktivní cca od začátku milénia. O Danovi a Caribou jsem už dříve porůznu psal, takže jen stručně. Pod jménem Caribou začal vydávat desky od roku 2005, což byl také rok, kdy se mi dostal poprvé "do ucha". Setkání to bylo letmé, ale něco z něj ve mně zůstalo a rostlo... svým specifickým způsobem. Buď jak buď, od té doby jsem tento projekt vyhledával.

Kdyby bylo potřeba tuto desku nějak žánrově vymezit, tak bych asi použil slova jako "taková pomalejší elektronika", "folktronika", apod., ale slova jsou jen slova a do nich hudbu nacpat nejde. Důležité je, že Dan si se svým - v pořadí již šestým - albem pořádně vyhrál a je znát, že má stále po kapsách dost nápadů. Deska tak vůbec není jednotvárná a dokáže skvěle bavit.

Caribou se snaží často pořádat i živá vystoupení (tento rok hraje i v Praze, kde už vystupoval minimálně v roce 2010, ale pravděpodobně ještě někdy předtím). Při vystoupeních se zaměřuje na produkci s živou kapelou, což musí být určitě zajímavé, ale vzhledem k bohatému hudebnímu podzimu, který pražské kluby servírují, nebudu svoji pokladnu zatěžovat více než je zdrávo a matematického hudebního génia z Kanady si schovám na někdy jindy....

Our Love je hodně dobrá deska, předchozí album Swim se mi možná ale líbilo o chloupeček více.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID