Broncho - Just Enough Hip To Be a Woman (2014)


Broncho je americká kytarovka z Oklahomy. Album Just Enough... je jejich druhým počinem a nutno dodat, že v mých uších se jedná o desku nadmíru vyvedenou, byť cesta k jejímu poslechu pro mě byla trochu klikatá. Na počátku totiž stála skladba "Class Historian", která má velmi chytlavou melodii a doclea slušnou atmosféru prodchnutou duchem konce osmdesátých let. Koneckonců posuďte sami.
Jo, tenhle song si asi budeme dlouho pamatovat. Svým způsobem mi tak nějak i rámuje podzim 2014 po hudební stránce. Postupem času skladba sice už dokáže celkem slušně iritovat (ale není to tak hrozné, koneckonců písnička se líbí i mé matce :)), nicméně to už si dokážete s náruživostí dlouholetého uživatele pervitinu zvyknout i na zbytek desky, který je neméně zajímavý. Osobně mě asi nejvíce zaujala "Stay Loose", ale upřímně musím přiznat, že vyloženě slabá skladba na desce podle mě není (celé album má cca 32 minut). Hudebně bych Broncho zařadil kamsi mezi indie rock a garage pop, ale podobné dělení podle mě není v roce 2014 vůbec podstatné.
Desku od Broncho kvituji s nadšením, je to sympatická a pohodová kytarovka, která se jen tak nepřejí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID