Beach House - Depression Cherry (2015)


Pro toto dream popové duo z Baltimore mám velkou slabost. Marná sláva, už od vydání "Teen Dream" (jejich první desky u Sub Pop) jsem si ten podmanivý zvuk, který občas působí jako zvuková malba k seriálu Twin Peaks (a modří vědí, že ten také miluju) jsou u mě Alex s Victorií hodně vysoko.

Jasan, uvědomuji si, že ne každý něčemu podobnému fandí. A ruku na srdce, já jsem měl cestu k Beach House také docela trnitou, protože na první poslech mi skoro každá jejich deska/skladba přijde taková nijaká.
Jenže já se většinou odradit nedám, ta pravá krása se totiž skrývá uvnitř, což se dá odkrýt opakovanými poslechy.

Na Depression Cherry Beach House zvolili trochu jiný postup než při kompozici předchozích úspěšných alb Teen Dream a Bloom. Toto album je o trochu komornější než jeho předchůdci a také tu tak výraznou roli nehrají bicí - je to v podstatě jen jeden z mnoha zvuků na pozadí. Jinak u Beach House vše zůstává takříkajíc "při starém".

Ostatně proč taky měnit něco, co funguje bezvadně.

A fanoušci mohou freneticky jásat, protože po 3 letech bez nové desky, nás "plážový domeček" obšťastní letos ještě jednou deskou... :-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)