De-Phazz - Private (2016)


O De-Phazz jsem sluchem už zavadil mnohokrát, ale bohužel nikdy mi nerotovali v přehrávači natolik dlouho, abych si je mohl označit pomyslným srdíčkem. Přesto jsem si s příchodem nové desky Private řekl, že za zkušební poslech by to jistě stálo.
A taky že jo! :)

Předně by bylo fajn zmínit, že na albu Private nejsou nové dosud nevydané skladby. De-Phazz v podstatě "jen" vzali svůj repertoár (sahající až k roku 1997) a pokusili se jej "očistit" od elektroniky a vše nahrát krásně aktusticky. Výsledek je moc dobrý a já musím De-Phazz za tuto nahrávku poděkovat. Jejich podmanivá hudba v sobě kombinuje downtempo, jazz (jak jinak) s trochou etno hudby a není asi příliš troufalé říci, že ve svých hudebních vodách tento německý projekt moc velkou konkurenci nemá. Objevování žánrů, koketování s lounge, jazzem i elektronikou a hlavně fůra pohodové muziky, to jsou esence desky, která na posluchače čeká od 29. 1. tohoto roku. Na iTunes lze desku koupit za cca 11 dolarů, což je celkem fajn cena, ale s trochou štěstí si album můžete pustit např. na Spotify (zcela zdarma včetně otravných reklam), nebo se poohlédnout po temnějších zákoutích internetu :). Zrovna v tomto případu bych ale utracených peněz rozhodně nelitoval, De-Phazz a jejich procítěná hudba vracející se na této desce ke kořenům (někdy hraničících s retro filmovou hudbou) za to podle mě stojí.

P. S. Skladba výše je starší a na desce se oběvuje v trochu intimnější podobě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)