The Kills - Ash & Ice (2016)

The Kills jsou jednou z těch skupin, které mě ještě nikdy nezklamaly.
Ani teď tomu nebude výjimkou Smějící se.

Dvojka ve složení Alison Mosshart a Jamie Hince funguje na scéně už od konce minulého milénia. Nepatří sice zrovna mezi projekty, které by každoročně zaplavovaly hudební trh svými deskami (od minulého alba Blood Pressures uplynulo 5 let), ale ono se to celkem dá pochopit, když oba mají těch hudebních plánů jaksi více a ten s názvem "The Kills" je sice prvořadý, nicméně jen na něj se soustředit nedá.

Změna je život, na této desce se skupina rozhodla trochu překopat svůj styl, ale i tak jsou The Kills hudebně celkem dobře poznat. Je to správně řízné, evokující bluesové motivy, garage rock a promíchané s elektronikou. Za mě určitě palec nahoře, i když musím přiznat, že na první poslech jsem se trochu ztrácel. Později jsem měl dokonce při poslechu takový ten známý pocit, jako že jsem něco podobného už někde slyšel. Neslyšel. To se mi jen "zabijáci" zaryli pěkně pod kůži.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)