Charlie Beats - Clouds (2016)

Charlie Beats je snědý a vlasatý pán ze Sicílie (z města Sicicly), který se občanským jménem nazývá Adriano Alecci a v hudební branži se jako DJ často věnuje stylům jako je třeba deep house, či progressive trance. Deska Clouds z letošního roku je však více v rytmu pomalejších motivů s prvky ambientu.


Docela mám rád koncepčně pojatá alba. Líbí se mi, když se na pozadí line něco jako příběh. Nevýhodou je, že jednotlivé skladby pak nejlépe působí právě v onom celku. Tady takový problém nemám. Cesta na Mars je poutavá i v instrumentálním podání, navíc dost často jde do velmi příjemného retra, což mi přijde k tématu dost vkusné, protože zlatý věk dobývání vesmíru (první lety Apollo, atd.) jsou už dávno pryč a na bombastické návrhy kolonizace jiných planet pomalu sedá prach.


Deska se mi poslouchala moc dobře, snad za to může její zvuk, který mi místo evokoval francouzské Air, snad celková retro atmosféra, možná i pohodová stopáž, která činí jen něco přes 30 minut (ideální na cestu do práce). Pro mě se prostě celkově jedná o výrazné pozitivní desku prakticky neznámého projektu, což její cenu v mých očích ještě zvyšuje.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)