Waldeck - Gran Paradiso (2016)

Klaus Waldeck si mě před lety získal svoji desou Ballrooms stories, takže když jsem zjistil že je venku nové album, nebylo důvodu k váhání. Ok, vyšlo už koncem června, takže to není zrovna "horká novinka", ale já už jsem prostě takový, že k pořádnému naposlouchání nějaké desky potřebuji nějaký ten čas...

Ballroom stories nám v přehrávačích přistáli v roce 2007 a od té doby se tento chlapík z Vídně odmlčel, až to vypadalo, že možná i nadobro. Naštěstí se tak nestalo a v přehrávačích může rotovat album další. Nutno dopředu říci, že dost vydařené. Waldeck trochu pozměnil styl a ke svému downbeatu a trip-hopu přidal i cosi, co by šlo snad nejlépe popsat jako zfetovaný spaghetti western. No jo, divné pojmenování, ale podle mě dost trefné. Trochu si to představte jako elektronickou formu soundtracků k Leoneho westernům.

Ideální hudba na relax po/před nějakou party. Je tu všechno, tango reggae, pop.... western.Usmívající se

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID