Nejlepší alba roku 2019

Nový rok 2020 už několik dní příjemně pobývá mezi námi, takže čas přijít s nějakým přehledem hudebních alb je už tak nějak pět minut po dvanácté. Ale což, lépe později než nikdy.
S podobnými hudebními přehledy, které reflektují můj subjektivní pohled na alba uplynulého roku jsem začal v roce 2008, což už je docela dlouhá tradice a de facto také o důvod víc proč s tím ještě neseknout, minimálně kvůli mé osobní spokojenosti a možnosti se po letech podívat zpětně co že mi to vlastně rotovalo v přehrávačích. Jen pro přehled, v roce 2008 to byli stejně jako letos Ladytron. Inu, starého psa novým kouskům...



Asijsky znějící deska přilétla z Maďarska a udělala mi velkou radost. 8 let od poslední desky, ale to čekání se vyplatilo.



Hoši z Brightonu dali do kupy velmi zajímavé album, které se pohybuje napříč žánry a z každého si bere to lepší - krautrock, psychedelika... Skoro jako album z jiných časů.



Podobně jako u projektu Erik Sumo, tak ani zde jsem moc nevěřil, že nějaká další deska ještě vůbec vznikne. Návratům ale byl ale minulý rok celkem příznivě nakloněn (namátkou třeba také Pixies). Ladytron si zde pohrávají s pochmurnými tématy mizejícího světa, koneckonců titulný obrázek alba s hořícimi lesy v souvislosti s tím, co se teď děje v Austrálii je více než výmluvný.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)