Tame Impala - The Slow Rush (2020)


Na svátek svatého Valentýna vyšla letos dlouho očekávaná deska australského hudebního projektu Tame Impala, za kterým autorsky stojí Kevin Parker. Ten si na svých albech nechává skutečně záležet, takže od minulého počinu uplynulo už 5 let, opravdu "slow rush".
Tame Impala samozřejmě nikdy nebude kapelou, která by vydávala desky jako na běžícím páse, což je jen dobře. Zvuk skupiny je velmi dobře rozpoznatelný i na této desce, hlas páně Parkera skutečně asi nelze s nikým jiným zaměnit, nuda z toho, že by se znovu vydalo už de facto jednou vydané album se tu ale naštěstí nedostavuje. Je vidět, že spolupráce s různými umělci v předešlých letech se na Parkerově tvorbě pozitivně podepsala. Chvílemi máte dokonce pocit, jako kdyby na vás z některých skladeb vyskakoval francouzský disco-pop.

Tématem desky je plynutí času a léčení si bolístek ze starých ran (vztah s otcem, partnerský vztah, apod.), ač to takto napsané zní asi trochu banálně, tak při poslechu mi to zase tak hrozné nepřišlo. Kevin Parker má ve svých skladbách chválabohu stále co říci (zazpívat) a byť se mi předchozí album Currents asi pozdávalo o trochu více, tak i na "The Slow Rush" jsem si velice brzy zvykl a všechny ty zajímavé zvukové přechody, změny v melodiích, apod. mě dost bavily.

Asi nejlepší skladbou je podle mě "Lost in Yesterday", zajímavý je tu i text:
So if they call you
Embrace them
If they hold you
Erase them.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID