Cults - Host (2020)

 


Osobně jsem vůbec netušil, že indie popová formace Cults chystá další album. O to pozitivněji jsem byl ale překvapen. Jedná se v pořadí o čtvrté album této newyorské dvojice, první dvě mě svého času dost bavila, třetí jsem si poslechl, ale zrovna nadšen z něj nebyl. Co tedy pomyslná "čtyřka"?

Je výborná. Veškeré pochyby rozptýlí už první skladba s názvem "Trials", podle mě se dokonce jedná o jednu z nejlepších písniček, které Cults kdy vydali. Změnou oproti předchozím deskám je i větší autorský přínos Madeline Follin, která se prý dle vlastních slov dosud bála přijít s kůží více "na trh". To, že se nakonec odvážila ale hodnotím velmi kladně. Album je také celé nahrané na živé nástroje, nicméně typické znaky Cults tam lze rozeznat bez problémů - starý (jakoby trochu ze šedesátých let) pop, temné syňtáky a trocha mystické atmosféry. Skladba "A Purgatory" by se s klidem mohla vyjímat na soundtracku k Twin Peaks (ostatně podobných kandidátů by u Cults bylo více).

Za mě se jedná o moc dobrou desku a jsem rád, že - podle mě- po trochu nevydařené třetí desce si mohu opět poslechnout nahrávku od Cults a říci si, že patřila k tomu nejlepšímu, co mi letos hrálo do ucha.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)