Black Space (2020) - TV seriál

 Zálibu v izraelské kinematografii mám už delší dobu, takže když se objevil na českém Netflixu počin jménem Black Space, tak jsem moc neváhal.





Už začátek osmidílného seriálu dost navnadí. V místní střední škole došlo ke střelbě, na místo přijíždí policista, kterému krom jednoho funkčního oka k prototypu nevrlého drsného poldy moc nechybí. Navíc na škole v mládí sám studoval. Vyšetřování kdo za to vše může (útočníci měli masky děsivých jednorožců) a jaký byl motiv je náplní zbytku seriálu. Náplň to rozhodně není špatná. Odhalení je dávkováno postupně, byť není zase tak těžké si pointu už někdy v polovině seriálu domyslet. 

Osobně se mi pletly některé charaktery teenagerů ze školy a také mě trochu zamrzelo, že jejich postavy nebyly moc dopodrobna vykresleny (tedy některé ano, ale uvítal bych to i u dalších). Na jednu stranu to chápu, asi by to prozradilo více ze zápletky než by bylo záhodno, nicméně pak může dojít k výše uvedeným zmatkům, kdy si nejste na sto procent jisti kdo je kdo. Natočené je to samozřejmě skvěle, menší logické úlitby se dají přejít (např. 3D tiskárna), herci působí autenticky a i závažnost tématu je podána podle mě docela vkusně.

Závěr seriálu je možná pro někoho trochu slabší, jsou tam otevřena vrátka pro další sérii, k níž podle posledních informací asi dojde. Já se tedy za další díly rozhodně zlobit nebudu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID